Välkommen till mig & min värld

söndag 25 mars 2012

Grattis................

Sommartiden är här......med våren i hasorna......och bandysäsongen är över för den här säsongen.
Förra lördagen hade min lillprins bandyskoleavslutning. Min fina syster kom också och tittade på sin gudson (tack). Alla barnen fick diplom, nyckelring & klistermärken. Sedan fick de även en varsin lott.....Johannes fick #33. Jag & min syster sa: Den vinner du på (vår mammas födelsår).....och mycket riktigt, #33 drog först ^^ Johannes fick skrinna fram till prisbordet och välja först. Där låg en matchtröja med A-lagets autografer (herr), en T-shirt och en halsduk. Min lillprins sa: Jag har redan en matchtröja med autografer hemma (sant....som han själv fixade under höstlovet)....så han valde halsduken ^^

Idag säger vi GRATTIS till SAIK:s herrar......SM-guld!!!

Imorgon får jag hem min underbara älskade lillprins igen <3

kramkram mina läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar