Välkommen till mig & min värld

lördag 21 januari 2012

Full rulle......

En helg utan min underbara M tillhör inte det vanliga.....vi saknar honom så :'(
M är i Gbg hela helgen med sitt jobb.....och egentligen borde jag vara van, för de åker ner till huvudkontoret varje år i januari.....men men men....längtar iaf *suck*.....och det gör min underbara Johannes också (längtar efter pappa-M)

Idag hade min lillprins tid hos folktandvården kl 8.40...så ingen sovmorgon här inte.....Men det gick bra, inga hål!!!
Sedan var det bandyskola mellan 10.00-11.00.....han kämpar och är så himla duktig (i mammas ögon <3 )
Kl. 12.00 hämtade vi upp bästisen Isak & hans mamma. Några timmar på leklandet Delfinen väntade för våra prinsar.......Det var mycket folk där...och vi hade tur...precis när vi stod vid kassan, gick 4 personer hem och vi fick komma in....tjohoo.....ibland ska man ha tur.
Efter 2h lek åkte vi till Max och åt en sen lunch innan vi åkte hem. Vi lämnade av Isaks mamma...och åkte sedan hem till oss, där bästisarna lekte vidare i 2h.

Imorgon blir det bara mamma-mys som Johannes sa...ingen klocka som ska ringa och väcka oss.....vi ska bara vara <3

kramkram mina vänner/läsare

1 kommentar:

  1. Hej min vän!
    Det låter som om ni två har en härlig helg.
    Jag gillar morgondagens upplägg "bara vara"!
    Kram till er båda!

    SvaraRadera